FYSJ FOR EN BLOGGER..

..yeppz, er mæ sjøl æ snakker om nu..

Det kan nemlig virke som jeg har falt helt & holdent og totalt av lasset. Det er ikke det at jeg ikke har prøvd, for jeg vil jo så gjerne ta vare på alle dere som leser bloggen min fast..men…jeg får liksom ikke helt trua på at dere faktisk gidder å lese om dagene mine, når det skjer null, nix & nada. For etter at jeg innså at økonomien har “sperra meg inne” på ubestemt tid, og nekter meg alle de lange turene jeg har vært vant til å ta på, har jeg holdt full fokus på treninga for ikke å gå på veggene. Og jeg veit ikke, men dag ut og dag inn med: Sto opp, spiste, dro et par timer på trening, spiste, kjørte de 2-5 milene jeg har innvilga meg noen dager i uka, spiser, jårrer med bilderedigering eller anna forfallent tull, spiste, ser på ser Netflix…og spiste enda litt til.. Vel – JEG syns i alle fall det virker dritt kjedelig..

Meeen…jeg prøver atter en gang..så – hittil i helga har det ikke skjedd så alt for mye. I går hadde jeg den ukentlige fredags”daten” med ei venninne, der vi surrer litt rundt på et mini-kjøpesenter og fabulerer over hva vi kunne tent oss når vi blir søkkrike, og tar oss en runde med noe søtt å bite i, sammen med noe koffeinrikt. Supertrivelig ❤️ Men ellers? Næh!! Kjørte den innvilga 5-mils turen min, i håp om å finne noe eller noen å fordrive tida med – men det er faktisk ikke lenger noen særlige alternativer, for jeg har “brukt meg opp” på å mase på folk…og det er begrensninger på hvor mye gøy jeg faktisk klarer å skvise ut av den samme ruta jeg har kjørt en zillion ganger. Så jeg stoppa ved en nydelig plass jeg veit om langs elva som går like ved veien når man kjører ned av Storjorda på Kvæfjord-sida, og knipsa et par – tre bilder bare sånn for at turen ikke skulle bli heilt bortkasta..

..og så kjørte jeg liksågodt hjem og prøvde meg på å gjøre absolutt ingen ting – med stort hell, hehe 😁

Og i dag? Tja..laga meg en nydelig frokost..

..og vurderer nå å sale gampen for en litt lengre tur. Har en krise-konto med noen få ører på, og tenker: ..nydelig vær og flyttsame-genan hold på å løpe løpsk..yeppz..det ER faktisk krise 😉

 

4 kommentarer
    1. Ut på tur! Da har du det best har jeg forstått 😉 Ellers får du begynne med slike toppturer som jeg holder på med for tida. Gir litt moro i en ellers “kjedelig” (for noen) hverdag. Nå kjeder jeg meg aldri, men det er greit å finne på litt sprell. 😉 God tur! Klem <3 PS: Har aldri lest noen kjedelige innlegg hos deg, så det er bare å skrive det som faller deg inn 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg