FY FLATE FOR EI NATT

God formiddag folkens.. hvor gjerne jeg enn vil være positiv og si at detta har vært ei super natt, så kan jeg ikke. For fy flate for ei natt det har vært. Klokka har for lengst passert 11og jeg er enda trøtt som en dupp.

Som jeg skreiv om i går, sleit jeg med både kroppen og hauet, og la meg rimelig tidlig. Kan tenke meg at jeg sovna rundt 22. Og våkna noe over midnatt av at jeg trudde jeg skulle bli rista ut av senga. Værgudene hadde bestemt seg for at den rolige plassen jeg hadde funnet skulle ikke få være i fred likevel. Så jeg sto opp og flytta bilen en liten kilometer så den sto mer i ly og håpa det beste. Men nei! Når jeg la meg igjen kjente jeg hvordan hvert vindkast ble bare værre og værre, og da jeg sjekka YR + en anna vind-app jeg bruker, var det 25 i kastene – og meldt opp mot 30 lenger ut mot mårran.

Så jeg pakka ned bilen igjen og starta leitinga på en rolig plass. Men ikke f*en!! De stedene jeg kunne kjørt av og stilt meg på en skogsbilvei var selvfølgelig fulle av dyp snø. Og ellers var det et hællsikkes vær over hele linja. Så for å ikke kjøre opp alt drivstoffet valgte jeg å kurse meg tilbake til brorsan og står nå parkert trygt mellom huset og garasjen hans (og gjett om han fikk sjokk da han sto opp og så bilen min rett utenfor døra, hehe). Jeg var ikke fremme her før 5.15 i mårres, og alt jeg har tenkt på siden da er å få SOVE!

Ha en riktig fin dag alle sammen ❤️ og så kommer jeg nok innom en tur eller to seinere i dag.

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok’n finner du HER

8 kommentarer
    1. Skikkelig hustrig vær her i nord nå.😱
      Da er det ikke barebare å finne et sted å stå i ly for vinden.😨💨
      Det var nok lurt p kjøre tilbake til brorsan og vente på bedre vær.🤗👍🏻

    2. Jeg har fått med meg at dere har et helt jævlig vær om dagen. Nå som det er snø over alt er det nok ikke så lett å finne plasser, hvor bilen kan stå i le. Vi har vært pakket inn i tåke i flere dager, men i dag har vi fått utkanten av vinden å den blåste bort tåka ganske raskt. Håper du får en fin onsdagskveld, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg