FROKOST VED REMA

Etter at jeg sa farvel til guttungen i mårres, kjørte jeg bort til en Remabutikk som er bare noen solide steinkast unna han, og parkerte.

Nå var det nemlig frokost tid..som jeg IKKE skal si noe mer om, siden de fleste av dere nok veit hva det var likevel. Men det jeg skal fortelle, er at jeg faktisk hadde frokostbesøk der uttafor Rema.

I går kveld mens jeg venta på at guttungen skulle bli ferdig på møte, traff jeg nemlig han naboen min fra Eineberggata som kanskje noen husker? Vi hadde snakka i å rekke en kopp kaffe før jeg dro fra nord igjen, og i går kveld avtalte vi da å møtes her på mårran.

Jeg var dessverre for opptatt med å jårre mainnskjit som vanlig, så det ble null bilder..men det var veldig trivelig å ha selskap til frokosten. Og etter en god del skravling og latter, sa vi farvel – og nå er jeg good to go – landeveien neste.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg