FROKOST & FAST FREDAGSDATE

Etter at jeg hadde klart å komme over den værste trøttheta i mårres, spadde jeg opp nok energi til å lage meg noe ekstra til frokost – og i løpet av kort tid ble 1 egg og 1/2 banan omgjort til ei nydelig bananpannekake. Valgte peanøttsmør på ene halvdelen og sukkerfritt bringebærsyltetøy på den andre..

..og så klæsja jeg alt ihop før jeg satte det til livs med litt ekstra kaffe.

I dag er det jo fredag (som jeg klarte å konkludere i forrige innlegg), og det betyr vanligvis cafebesøk sammen med fredagsdate-venninna mi.

Så da tida nærma seg, var det bare å gjøre seg klar og dra ned til min faste fredagsdate, som vanligvis starter med litt koselig trasking inne på noen butikker og avsluttes med cafebesøk.. hvor jeg i dag (også) kosta på meg et chia-rundstykket med Selbu blå og den fantastisk nydelie tomat-marmeladen. En absolutt favoritt!

 

6 kommentarer

Siste innlegg