FRODITH FØR FROKOST

Ok..mange av dere har nok fått med dere at den fantastiske fargeklatten Frodith kom med ei utfordring om å tegne henne..den kan du se HER
Jeg elsker jo utfordringer – så da måtte jeg selvfølgelig prøve meg.. kremt!!
Nå er det sikkert over 20 år siden sist jeg tegna med data-mus, så jeg lurte et øyeblikk på hva i svarte granskauen jeg hadde begitt meg ut på…men skitt au – har man sagt A, får man si B – og gjerne resten av alfabetet med…soooo..here she is!
Og for meg er Frodith hjerter i øynene, kjole med sving, sol, sommer, glede, huldra som danser barfot i enga… jah.. men om det ble så veldig likt uteseendemessig?? Næh..men håper jeg blir tilgitt likevel, hehe

Sånn…da har jeg levert Fine, Friske Fantasi Frodith Før Frokost, For Farsken!! (..til ære for ho som elske bokstavrim, hehe)

21 kommentarer

Siste innlegg