FRIHETA LENGE LEVE!

Litt treig av meg som vanlig, men tenker at det er vel ikke så veldig mye annet å si enn GRATULERER så mye med det som er igjen av frigjørings- og veterandagen ❤️🇳🇴

Jeg har nettopp feira på min måte..har marsjert i ring rundt bilen og gaula ‘Norge mitt Norge’ for meg sjøl her, mens jeg skramla rytmen med en halvfull tyggisboks. Viste seg at jeg kunne visst ikke teksten helt..så da blir det straks feiring med kveldsmat i stedet. Brødskive m/brunost & kakao.. HURRA!! og friheta til det norske folk lenge leve.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg