FREDDAN..

Da var sannelig denna freddan over for Yours Truly. I alle fall ganske snart. Veit ikke hva det kommer av, men de siste dagene har virka gruelig lange 😳 Var ikke våken SÅ tidlig i dag, akkurat… men til mitt “forsvar” har jeg jo vært ute blant folk, både kjente og ukjente – og fått masse nye inntrykk. De ukjente er jo de som man nødvendigvis støter på inne på butikker og slik, og det er synd å si det men det tapper meg faktisk for en del energi. Så akkurat nå er behovet for opplading stort.

Men nå trenger jeg ikke å forholde meg til så veldig mange flere før jeg stuper til køys med boka mi. Kun go’venninna akkurat nå, og det er heilt ok.

Ha en nydeligvakker kveld videre alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg