FREDDA’N IGJEN..

..og (sjokkerende hjertesukk) det kjennes ut som det er gått fleire år sia forrige fredag..da jeg satt i Harstad med mitt siste glass vin der, og gjorde meg klar til å kjøre vekk derifra dagen etter.

Pokker ta..hvis æ klare å tilbakelegge mange år på ei uka, e d ikkje å vente æ føle mæ steingammel 😂

Men det var da, og dette er nå..og akkurat nå sitter jeg ute på trappa her nede, og nyter fredagskvelden med noe godt – både av vått og tørt 😉

God fredag til dåkker alle, fra Østlandet ❤️

Follow my blog with Bloglovin

 

 

4 kommentarer
    1. Koselig det øverste bildet! Du er så flink til å omstille deg – skulle ønske jeg var likedan….. jeg sliter fortsatt en del innimellom….. blant annet derfor jeg er på tur nå….. for å komme meg vekk og få noe annet å tenke på! Kos deg med denne dagen så godt det går, Helene! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg