FREDDAN…IGJEN

I dag etter at jeg var ferdig med latterkrampa fra forrige innlegg, var det å surre seg ned og møte venninna mi på den ukentlige fredags”daten”..med vindusshopping og kaffe & nogo attåt.

Nå er det jo 2 uker siden sist, da jeg ikke hadde råd forrige uka..men i dag ble det fredagskos.

Vanligvis bruker jeg å kjøpe en nydelig havrebriks med bær i..men den ble for vond å spise i dag. Plages med verk i ei tann på eine sida – men da tannlege er uaktuelt, er det bare å knaske smertestillende og tygge myke ting på andre sida. Før eller siden håper jeg de forgrømmade røttene dauer, så inga grunn til å sutre.

Jeg hadde da en flotters dag, og kosa meg masse-masse sammen med venninna..

..og et par ting fikk bli med meg hjem fra butikken.

Etter at vi hadde sagt bye-bye & god helg, surra jeg litt rundt i nærområdet og venta på at broren min skulle ringe. Han har vært inne på sykehuset noen dager, og trengte skyss hjem. Så mens jeg venta, fikk jeg bl.a tatt et bilde som lover bedre tider i det fjerne.

Til slutt var det på tide å hente han, og etter at han hadde fått vært innom apotek og matbutikk, var det bare å sette nesa mot nabokommunen. Jeg fikk han nå prekevert helt opp til døra – noe som ikke var bare-bare, for det hadde selvfølgelig lava ned der også i flere dager – og det var IKKE brøyta..men – opp kom vi på første forsøk…
yeppz.. I LOVE MY CAR & hurra for lavgear/krabbegear..

Nå er jeg da endelig kommet meg hjem igjen – og planlegger å få litt næring i skrotten. Deretter skal jeg sette meg ned og lese blogger og kommentere/svare.. har jo ikke fått gjort noe “fornuftig” her inne i dag, så…hehe.. såeh.. CU L8R

8 kommentarer
    1. godt du fikk deg en hyggedag ilag med venninna di ,men å gå med tannverk uten å ha råd til å fikse det hørtes ikke godt ut,finnes der ingen ordning som kan dekke det for slike som ikke har penger til det ?

      1. Ja dagen min ble skikkelig super, den =)
        Nei godt er det ikke, men man overlever.. for dessverre er det ikke mye å hente for sånne som meg.. hver gang jeg har prøvd, er svaret: Du er full uføretrygdet, og har nok til å klare deg…du må bare vite å prioritere…jaddaaaa.. så det der har jeg gitt opp.

    2. Uffda, tannverk er ikke godt. Men husk at har du tannverk i overkjeven, så MÅ du komme deg til tannlege. Det kan være fryktelig farlig fikk jeg høre av min tannlege da jeg overså vondt. Men skjønner det er dyrt. Sånn skulle det ikke være. Glad du fikk deg en venninneprat og kunne hjelpe broren din. Ha en fin helg 🙂

      1. Nei det er definitivt ikke godt..men akkurat nå har det heldigvis roet seg litt. Hmm..det har jeg aldri tenkt over – så takk for en påminnelse. Får da inderlig håpe at man slipper, for ja – det er sykt dyrt.
        Ja den venninnepraten gjorde godt =) Og kjekt å kunne hjelpe brorsan litt.
        Takk det samme =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg