FREDAGSVIBBER

Sett sånn..da er store deler av fredagen gått allerede. Jeg hadde ei skikkelig trivelig stund sammen med fredagsdate-venninna mi i formiddag, og tradisjonen tro starta vi med litt trasking rundt på butikker før vi avslutta med kaffe. Jeg var så sabla heldig at ei nydelig tøtta ville sponse meg med en hårfarge, pluss kaffe i dag – så da slo jeg litt på stortromma og kosta på meg litt til kaffen..en grov croissant med spekeskinke, brie og den fantastiske tomatmarmeladen jeg har nevnt ørtogførti ganger før.

Litt shopping ble det jaggu også på Yours Truly både fornuftig og ufornuftig. Oppdaga da jeg pynta i går at jeg ikke har en eneste lysestake til vanlige kronelys, og var så heldig å finne disse til halv pris. De var ikke dyre i utgangspunktet, så da går det an tenker jeg.

Trur det mest fornuftige jeg kjøpte var disse. De er jo noe så grønnjævlig dyre i utgangspunktet. Tett på 100 kroner for frikasséen og langt over 100-lappen for fårikålen. MEN serru..det viste seg at de hadde 2 for 100 på den sjappa, og da går det an. Så nå blir det frikassé på søndag, og så putter jeg fårikålen i fryser’n til ei anna helg.

Ellers kjøpte jeg faktisk håndsåpe med julelukt. Den oransje med kanel-drøm lukt er tatt i bruk, så får den røde med jule-eple lukt stå på vent til advent tenker jeg.

Og så endte jeg opp med noe totalt unødvendig. Nille på det senteret vi var på har opphørssalg, så da klarte jeg ikke motstå fristelsen, hehe.

Og en ny førjulskopp…kremt!

Så joda, det ble en del shopping i dag også. Gidder ikke legge ut bilder av alt, men selvfølgelig kjøpte jeg den pakken med hårfarge som jeg fikk sponsa, samt flere  telys siden jeg brukte opp de siste i går.

Og nå sitter jeg hjemme og venter på at guttungen skal komme bortover og spise middag sammen med med. Han måtte jobbe litt overtid, men fikk akkurat melding om at han er på tur – så da er lasagnen kommet i ovnen.

Ha en riktig flottersfin ettermiddag og kveld videre alle sammen ❤️ Det skal i alle fall æ.

8 kommentarer
    1. det er lov å shoppe litt for alle og det er ikke store dyre ting du inveterer i ,så dette er innafor :=) koslig å rusle på butikker med venninne da :=) og middag med sønnen ,håper dere fikk en veldig hyggelig kveld sammen

    2. Hvor kjøpte du de håndsåpene? Sånne har jeg lyst på til jul.
      Og sånne muffins-former med litt stash kjøpte jeg til påske (eller etter påske da, og sparte de et år.) De fikk helt vanlige muffins til å bli kule. Lag noen muffins med litt “julekrydder” som kanel, ingefær og kardemomme i førjulstida. Det fikk jeg skikkelig lyst på nå.
      Du har vært skikkelig influenser i dag, påvirket meg til å få lyst på helt nødvendige ting som såpe med julelukt og muffinsformer med horn. Herlig.

      1. De såpene kjøpte jeg på Coop Obs ☺️ Ja planen er å lage litt ekstra gode julemuffins når adventen starter 🤩 Er smart å kjøpe sånne ting når det er salg. De hadde 17.mai former også, med flagg..men jeg syns det ble for råflott å kjøpe begge 🙈
        Hihi.. så gøy at du lot deg inspirere 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg