FREDAGSLUNSJ

De to siste dagene har jeg hatt jobb, og da har det ikke blitt noen frilufts-turer på meg. Ikke fordi jeg ikke har kunnet dra på tur før eller etter jobb, men fordi jeg må ta hensyn til økonomien oppi alt..jeg har for tiden rett og slett ikke råd til å kjøre milevis rundt omkring hver dag – så da velger jeg å bruke “drivstoffkvota” mi på dager da jeg ellers ikke har noe fornuftig å foreta meg..

Som i dag..starta dagen med å vaske klær og ta litt helgevask..men da badet var tatt, ble jeg skittlei av å leke husmor, og bestemte meg for å ta en sein lunsj ute i det fri.

Så jeg endte opp i det som er favoritt-fjæra mi for tiden – og fikk meg nesten 1,5 time med bare kos, før regnet meldte sin ankomst 😊

Det er kommet bittelitt snø det siste døgnet, men det ser ut til at mildværet fjerner den like raskt igjen..

Lunsj-bål må til..

..og dagens kulinariske opplevelse, ble gulrotsuppe og brød med smør ❤️ (og selvfølgelig bålkaffe etterpå 😉)

Nydelige livet..æ må bærre rett og slett si at æ føle mæ velsigna ❤️❤️❤️

4 kommentarer
    1. det er fint å kose seg i nærområdet også ,og en må leve etter økonomien ,det er fornuftig :=) og du koser deg virkelig ,men litt rart å se grønnvinter hos deg og skikkelig snøvinter hos meg da :=) ikke sånn hvert år

    2. Du koser deg så masse – og deilig med suppe og bål! Mildvær ja…. nå er det vi som har kulda! Våkna til minus 13 og da jeg dro på skauen var det minus 16 der jeg satte bilen…. greit med bål da! Godeste klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg