FREDAGSKOZ & VAKKERT VINTERLANDSKAP

Akkurat nå sitter jeg sammenkrølla i sofa og roer ned både kropp og sjel. Har jo vært på den ukentlige butikk til butikk-runden sammen med fredagsdate-venninna på et mini-senter her, og i tillegg joina brorsan oss til skravvel og fredagskoz når vi skulle på cafeen. Sååå trivelig. Ble ei lita vestlandslefsa til kaffen på Yours Truly, og det holdt i massevis.

Etterpå kjørte jeg rundt og fikk gjort unna noen ærend, før jeg stoppa på en butikk og tok litt helgehandel. Og på tur hjemover stoppa jeg for å ta et bilde til dere. Det var nemlig blitt et vakkert vinterlandskap langs den ruta jeg vanligvis kjører.

Jeg er en smule sliten i hauet nå etter dagens inntrykk, så resten av ettermiddagen og kvelden akter jeg å bruke til kun sløving og kos. Blir vel strikking og serie, tenker jeg. Skal lade batteriene til i mårra, for da skal jeg ut av heimen igjen og har planer for en god del av dagen – men hva jeg skal foreta meg mens jeg er borte? Vel, det får du vite i mårra tidlig.

Ha en riktig flottersfin fredag videre da alle sammen ❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg