FREDAGSDATE & PRIMUSKAFFE

Sett sånn, da er det sannelig straks ettermiddagskveldinga allerede. Dagen i dag har vært superkoselig, og starta med at jeg surra meg til Harstad-byen for å treffe fredagsdate-venninna mi. Vi tusla oss litt rundt på det lille senteret der vi bestandig møtes, og endte opp inne på OBS-kafeen for litt ekstra skravvel og litt koffein av ymse slag. Og Oreo-kaaaaake til YoursTruly.. Oh lykke!

Etter at vi skilte lag dro jeg innom et par matbutikker for å handle ting jeg IKKE shoppa på Obs´en.. og så satte jeg nesa hjemover. Men så tok den store sulten meg – og da stoppa jeg likegodt ved Heimvatnet på Storjorda og laga meg en sein lunsj og primus-kaffe i nydelige omgivelser.

Og nå er jeg straks på tur ut døra for å besøke go´venninna mi. Det gleder jeg meg kjæmpemassemykkje til, og det blir nok ei lita oppdatering i mårra om det besøket vil jeg tro.

Ha en riktig flottersfin ettermiddag og kveld videre nå da ❤

10 kommentarer

Siste innlegg