FØRSTE RUNDE UNNAGJORT

Juppziyeppz og halleluja si bærre æ!! Da var første runde unnagjort og jeg har overlevd min første tannlegetime på gudane veit hvor mange år. Obs, er du “vømmølmaga” er det et ekkelt bilde nederst.

Jeg hadde time 9.30, men siden jeg er en rastløs sjel som hater å komme i seineste laget var jeg på plass på venterommet i god tid.

Skal innrømme at jeg både gleda og grua meg, og var veldig takknemlig for at jeg kom inn på minuttet så jeg slapp å sitte å vente. Det var ei veldig behagelig dame som behandla meg, og vi ble enig om at i dag skulle jeg ta bilder og trekke verstingen..ei rot som sto igjen nede på eine sida. Som sagt så gjor. Selve trekkinga gikk på et øyeblikk, og 15 minutter etterpå valsa jeg ut derifra igjen – med ei tann mindre og over 2000 kroner fattigere.

Hun lovde at hun skal fikse prisoverslaget og sende meg det på mail i mårra, men noen ny time hadde de ikke til meg før i midten av neste uke. Så da er spørsmålet: Hva gjør jeg i tida frem til da tru? Bli i byen eller kjøre tilbake til øya? Æ må tenk!!

Ha en riktig fin dag videre alle sammen ❤️

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER og litt “etter tannlegen”bubbel finner du HER.

9 kommentarer

Siste innlegg