FØRSTE FORSØK..

Ok..bare innom en lynsnar tur for å fortelle at jeg nå har fullført mitt første testforsøk 😉 Jeg er parkert for natta (har faktisk stått i ro i mange timer alt), og har utrulig nok laga meg skikkelig middag..

Beklager hjerte og “boble” på bildet, men det er screenshota fra dagens “Now” på TikTok..for jeg tenkte ikke på å ta et bilde utenom..

Men i alle fall så fikk jeg testa ut Omnia’en jeg fikk i går. Genialt!!

Kanskje ikke helt perfekt første forsøk.. for jeg var som vanlig ute etter billigste sort, så i stedet for hva jeg egentlig hadde tenkt meg da jeg var innom butikken i dag, endte jeg opp med ciabatta..og de var litt i største laget så jeg måtte kutte de i to.. men det endelige resultatet ble absolutt spiselig.

Så nå gleder jeg meg masse-masse til å fortsette uttestinga…må bare finne ut hva som skal bli neste prosjekt, hehe

Yeppz, det var alt for nå..så dere får ha en flottersfin kveld videre 😊

Har faktisk to nye TikTok’er ute nå. En fra i mårres, den finner du HER

Og en fra rett etter at jeg parkerte for kvelden, og den finner du HER

4 kommentarer
    1. Perfekt mat da – og jeg har også bare brukt Omniaen til rundstykker foreløpig, hihi… syns det blir veeeeeldig godt da! Nyt videre – klem <3

    2. Nå må jeg søke på hva Omnia er, men da lærer jeg noe nytt :). Høres ut som du har en fin kveld, her gikk det på rotgrønnsaker og fetaost. Fornøyd her også. Riktig god fredagskveld til deg :).

      1. Trøst deg med det, jeg var temmelig uvitende til jeg fikk den hos venninna mi for et par dager siden 🙈😊 Kvelden var fin den 😊 og godt du også hadde det bra 🥰 God lørdag til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg