FORBASKA OGSÅ, DA

I dag har jeg endelig kommet meg på en Biltema-butikk og fått kjøpt det jeg trenger for atter en gang å prøve å få tetta usynlige lekkasjer ute på camper’n min.

Men så var det værgudene, da…de vil jo ikke spille på lag lenger. I følge YR skal det regne i flere dager nå, og værmeldinga bruker faktisk å stemme her hos søstersen.

Regn….

…regn….

Og mere regn.

Og sånn bare fortsetter det. Så nå er jeg i tenkeboksen om hva jeg bør gjøre. Holde meg her til regnet slutter – for værmeldinga kan selvfølgelig endre seg – eller kjøre et annet sted med bedre prognoser – og ta jobben der 🤔

Forbaska også, da..

9 kommentarer
    1. Da kan jeg melde om samme temperatur og opphold de neste dagene hos oss.🤗👍🏻😀
      Men det er jo ikke gjort på null komma niks å kjøre hit heller.😔
      Håper værmeldinga hos deg ikke stemmer slik at du får tettet det som tettes skal hos deg.🤗
      Krysser fingrene for deg.🤩

    2. Hm… Det hender at værgudene ombestemmer seg… Og du rekker sikkert å ombestemme seg et par ganger før du vet sikkert du også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg