FOR MYE KOFFEIN??

Jo altså.. jeg er jo veldig glad i koffein på mårran, fordi det gir meg et skikkelig spark bak så jeg får fart på både kroppen og hauet. Men noen ganger lurer til og med jeg på om jeg har fått i meg FOR MYE koffein?

Fant nemlig en parykk og et par museører liggende, og da var det gjort – den opplagra energien min bare MÅTTE få litt utløp, hehe.

Hmmm… kanskje jeg skal klippe meg kort?

Eller nææææh..har jo litt sånn “Hårfagre-idea”.. Skal nekte å klippe meg før Norges politikere kommer til fornuft..haha.. gjett hvem som kommer til å ha laaaaangt hår før ho tøfler seg ut av mantallet.

Men kanskje jeg skal klippe luggen? Hmmm.

.. eller kanskje ikkje!!

Nei nå trur jeg jaggu det er på tide å komme meg vekk fra øya igjen før galskapen tar totalt over.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg