..for en MILEPÆL

Hey og hoppsann, alle dåkker flotte folkan der ute.. Jeg bare MÅ få lov å komme med et lite “æ er såååå glad og må få skryte bittelitt” innlegg nå på mårran..
Da jeg åpna bloggsida, starta jeg å scrolle nedenfra og opp – fordi jeg forventa å finne meg selv på plass 50-ett-eller annet..og ble litt betenkt da jeg ikke fant meg selv bland 40-gjengen heller..æ meien – hadde INGEN lest innleggene igår? Derfor ble jeg rett og slett temmelig lang i trynet når jeg så..eeeh..trynet mitt på plass nummer 37..WOHOOOOO..DET var en milepæl, det..noe som garantert alle som blogger kan forstå 😊

Jeg gjør meg ingen forhåpninger om å klare å beholde status blant 30-gjengen sånn med én gang – men det er jaggu noe å jobbe for, fordi dett var GØY..
Og gjett om det ga en skikkelig boost på mårran…så nu trur æ at æ må feire med litt meir kaffe, og planlegge hva jeg skal “torturere” dere med fremover, hehe 😉

4 kommentarer
    1. Gratulerer – sånt er så skikkelig gøy altså. Det er et mål alle har – vi vil ble sett og få ansiktet der oppe på plass er topp!
      Fin dag videre 🙂 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg