FOR EN DAG….

I går ble det da altså litt av en dag…djiiizess, altså!!! Men det var en GOD dag, sjøl om jeg var så sliten da jeg la meg før klokka ti i går kveld, at kroppen gikk som i sneglefart gjennom en sirupspøl og jeg vurderte seriøst et øyeblikk å bare krølle meg sammen i fotenden av senga og ignorere alle normale kveldsrutiner. Men jeg kom meg da på badet og deretter til sengs…og…chaching!! Der sto gluggan på vid vegg, og ikkje svarten at æ fikk sove meir enn et par – tre tima i natt… blargh!! Og nå har jeg vært oppe og ute sida ca 6 og bøtta innpå akkurat nok mengder koffein til at jeg klarer å holde fokus, hehe..

Men altså, før jeg roter meg heilt bort her.. gårsdagen. Vi var oppe rimelig tidlig heile gjengen, fordi søstersen & co hadde en del avtaler som skulle rekkes på Kongsvinger.

Men så ble det en del forskyvninger i et par av avtalene, så vi trengte ikke dra fullt så tidlig likevel.. men kjekt å ha god tid,da.

Nå jobbes det en del i området der, så det er sykt mye omkring – men siden søstersen bor på den sia av Glomma som festninga er, kjørte vi “bakveien” og slapp den værste omkjøringa.

Dagen gikk til endel trasking og mye kos. Var bl.a innom en av bruktbutikkene..

..og fikk sannelig en nydelig gave hos søstersen da vi kom ut derifra.

Og så oppdaga jeg denna lille søtnosen som bare måtte foreviges.

Etter at alle var ferdige med sine avtaler, ble det et lite kafébesøk der Yours Truly kosta på seg en kopp kaffe og en proteinbar. Var heldigvis ikke mange kronene ekstra for den der, i forhold til på en butikk.

Så ut mot ettermiddagen var det på tide å surre seg tilbake igjen…noe som viste seg å ikke bli heilt enkelt. Vi kom nemlig på veisperringa etter den ulykka som skjedde mellom en traktor og en personbil i går, der ei eldre dame dessverre omkom. Regner med mange av dere har fått med dere det på nyhetene.

Dermed måtte vi snu og kjøre tilbake til Kongsvinger, for så å følge den sinnsvake omkjøringa – midt i rushtida – som går en bit mot Sverige før den kurser seg ned mot først E16 og til slutt E2 igjen. Vi skulle da egentlig langs 210’a.. men på grunn av omkjøringa måtte vi hele veien rundt ved den røde streken, i stedet for rett frem ved den lilla..

Herrefredogfaaaader, da!! Men det gikk nå det også da..og så, da vi endelig kom til Brandval, var det bare å kjøre over brua der og straka vegen hemmatatt. Og resten veit dere, hehe..

Da får dere ha en riktig flottersfin lørdag, og så ligger den siste TikTok’n min HER om noen er interessert 😊

12 kommentarer
    1. Det var litt av en innholdsrik dag, og så søtt det smykke du fikk var. Det er sånn man blir varm i hjertet av å få ❤️ Jeg ble litt varm i hjertet av bobla jeg da, for den lignet på den jeg hadde en gang for lenge siden. (min var hvit). Har vært mye på Kongsvinger, da jeg har hatt familie der, på Skarnes og i Austvatn i Nord Odal. Ha en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

      1. Ja det var en lang men supergod dag😊 Så morsomt at du fikk se “din” boble, da😊 Ok.. Austvatn veit jeg godt hvor er..har mang en gang kjørt skogsveier tvers over fra Brandval og den veien – bare for å være på oppdagelsesferd, hehe 😁 Klemmerz 🥰

    2. Sliter en del med søvn jeg også. Det er bare å sende meg en melding når du er oppe på natterstid, jeg er sikkert våken 😀 Nydelig smykke du fikk 🙂

    3. Det ble mye kjøring på dere altså!😨
      Men litt godt å få sett litt rundt omkring også. Det var et helt nydelig smykke.💕
      Nyt lørdagskvelden!🤗

      1. Joda, var greit å sitte på 😊 men er faktisk rimelig kjent i områdene rundt her, så hadde gått veldig greit om jeg hadde kjørt. Men søstersen er som meg – foretrekker å kjøre sin bil sjøl 😉😊

    4. Håper natta til i dag har vært bedre! Jeg har IKKE siver mye denne natta 🙈🤪 menmen…
      Litt av en dag dere hadde 🙃 men koselig var det også 😊 og fin søstergave 🧡

      1. Dessverre ble ikke natta det jeg hadde håpa på..så nå krysser jeg fingre & tær for både deg og meg om en god dag og at natta som kommer skal bli bra 🤞🥰
        Og ja, det var en laaang men trivelig dag 😊
        Takk for det 🌻❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg