FOR EI NATT..

Ja folkens, du verden for ei natt jeg har hatt. Og det på en positiv måte. Det var så fantastisk mildt ute i forhold til de siste dagene at jeg fikk varma opp hjemmet mitt skikkelig før jeg la meg. Jeg kunne faktisk legge meg uten lua. At den kom på etter hvert er jo bare å forvente når gassen ble slått av. Og den er veldig god å ha på en ikke like varm mårra.

Jeg ble sittende oppe ganske lenge og bare nyte kvelden, titta på en serie og var faktisk ute og fanga ho Aurora som dansa så vakkert over taket på hjemmet mitt. Yeppz, æ er hjemme i nord, ingen tvil om det.

Dette pluss et bilde til ble lagt ut på Instagram i går kveld.

Når jeg endelig kraup til sengs noe over 12 i natt, sovna jeg som en stein. Var våken igjen kvart over fem – men røska tak i varmeflaska som holdt min eminente bakdel varm akkurat da, og omfavna den i en stor klem – og sovna jaggu igjen og våkna først 7.15. For ei natt!! Veit ikke om du som sponsa den varmeflaska leser bloggen min, men om du ser detta skal du vite at den er gull verdt 🤩 så takk igjen.

Nå er det litt frokost som står på programmet, deretter skal jeg tusle meg videre nord. Planen er å komme meg heilt til Harstad og go’venninna mi i dag.. Honey, I’m coming home!

Ha en nydeligvakker tirsdag folkens ❤️ Du finner en ny mårra-tok HER

11 kommentarer

Siste innlegg