FIXA SNAPCHAT´en

Jeg la plutselig merke til at linken til Snapchat´en min var totalt ute av kontroll.. Den ligger oppe på sida her – under headeren, sammen med ikoner til YouTube-kanalen min, Instagram og Facebook.. men linken hadde blitt endra på ett eller annet mystisk vis.. Men NÅ er den operativ igjen – håper jeg.. Og selv om jeg kan være temmelig “dau” inne der i perioder, er du hjertelig velkommen til å legge meg til 😉

Link ligger i bildet også (håper jeg)

En annen ting, folkens…jeg har vært plaga med Facebook også en lengre periode…veit at det har kommet inn venneforespørsler som bare plutselig har blitt borte igjen. Nå KAN det jo hende at folkan har trekt forespørselene tilbake.. Nå er jeg ikke særlig aktiv der inne heller, men er det nån som har prøvd å legge meg til, uten at jeg har godtatt det – send gjerne forespørsel på nytt..så håper jeg at fjæsboka er ferdig med å tulle 🤔😊

11 kommentarer
    1. Har nesten kutta ut Face jeg…bare deler bloggen til andre der!
      Snap har jeg aldri hatt – men sikkert gøy..Men har i grunn nok med bloggen og instagram jeg!
      Ting tar tid med å være oppdatert overalt så går litt i rykk og napp med alt! Fin dag videre…

      1. Ja det er stort sett det jeg også bruker fjæsboka til nå. En sjelden gang at jeg poster noe annet enn blogginnlegga mine. Snap er gøy – i perioder..men kjenner jo at hovedfokuset mitt også er blogg & insta.. pluss at jeg har de to FB-gruppene som jeg må prøve å holde oppdatert for medlemmene 😊
        Takker – og en riktig fin dag videre til deg også ❤

    2. Jeg har aldri hatt snapchat. Boikottet det da jeg ble så irritert på at jeg ikke rakk å se bilder før de ble slettet, haha. Bruker fjæsboka og Messenger. Har ikke sendt deg venneforespørsel på fjæsboka, men da gjør jeg det plutselig, hehe 😀

      1. Såpass, ja..hehe.. Var temmelig irritert på det der, jeg også..men nå har heldigvis de aller fleste som jeg har på Snap, satt på den innstillinga som gjør at bildet blir værende oppe til man stenger det sjøl.
        Og plutselig fikk æ forespørsel 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg