FERGETUR & LITT TIL

God ettermiddagskveld folkens.. jada, da var jeg (dessverre) kommet meg hjem igjen. Jeg kjørte mer eller mindre i ett fra vi starta fra Mosjøen rundt klokka 7 i mårres, og rakk 13.45 ferga med goooood margin. Så nå rekker venninna avtalen sin i mårra.

På tur ut fra kaia…litt kult å se de store dekka, da.. og vite at egentlig er de bitte små om man stiller de opp mot de virkelig STORE “gutta”..

Fergeturen over dammen (les: Bognes – Lødingen) gikk faktisk veldig greit – tatt i betraktning at verken jeg eller go´venninna liker hele fergestyret. Men vi spiste og kosa, og da gikk overfarta kjappere enn frykta.

Snille venninna kjøpte både baguette (som æ spis kald) – og melk til meg 😉

Kan ikke skryte av utsikten, akkurat…

Vél tilbake i byen fikk jeg avlevert henne først, og så dro jeg straka vegen hjem og fant sofa, for både kropp og sjel er en smule vonbroten. Skal ikke mase for mye om gammelt nytt som haupine & surketrynet fordi jeg måtte tilbake til vinter i forhold til det vi forlot, men legger likegodt med et bilde av utsikta fra vinduet mitt akkurat nå – og joda, det er jo begynt å bli temmelig snøfritt i enkelte hager rundt her jeg bor..

Ellers tenker jeg det at jeg kommer til å være så ufin at jeg ignorere bloggen i dag også. Har dessverre falt totalt i bakleksa med alt, men er dønn sliten i hauet og har problemer med å konsentrere meg om både å lese & skrive, så jeg trur jeg starter på ny frisk i mårra med å få oppdatert meg her inne. Dessuten kjenner jeg at sjøl hvor koselig denne uka har vært, har det blitt litt vél mye menneskeskapt “bråk”, og jeg føler faktisk behovet for å være i totalt stillhet ei stund nå, uten masse inntrykk fra verken folk, telefoner eller internett..

Så med det takker jeg for i dag og stenger ned hele greia her. Om energien tar meg litt seinere, kan det hende at jeg er så høflig at jeg kommer innom og svarer på alle kommentarene jeg har sett er kommet inn i dag – men som jeg rett og slett ikke har hatt tid til å lese gjennom..

Ha en riktig fin fredagskveld, alle dåkker flotte folkan ❤

6 kommentarer
    1. Av og til må man bare nedprioritere ting. Man havner i bakleksa i blant. Slik er det for de aller fleste av oss.

      Man må ha ro og fred av og til.

      Så kjempefine bilder du har tatt 😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Det er anstrengende å være på tur så lenge, selv om man er usigelig glad i dem man er på tur med. Så da er det viktig at du får fred og ro til å hente deg inn igjen. Og du, dette er jo ikke en jobb, så du svarer kommentarer når og hvis du vil, når og hvis det passer ♥♥
      Jeg er stadig på etterskudd med å svare kommentarer jeg. Men jeg har godtatt at sånn er det bare 🙂
      Hvil godt nå, og kom friskt tilbake ♥ Klemmer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg