FEIRING PÅ FORHÅND

I dag er det jo fredag, og det betyr ofte cafebesøk sammen med fredagsdate-venninna mi.

Vi skulle møtes som vanlig rundt 10.30, og jeg var ute i god tid og satte meg på en benk og bare studerte livet mens jeg venta

Da hun også kom, gjorde vi som alltid og surra litt rundt på et par butikker før vi slo oss ned for å nyte litt vått…og tørt. Jeg har bursdag i helga, nærmere bestemt på søndag, så jeg hadde bestemt meg for at dette skulle bli mi bursdagsfeiring på forhånd. Jeg var så heldig at brorsan og nevøen min også dukka opp, og da ble det ei super feiring på meg.

Fredagsdate-venninna spanderte på meg sånt chia-rundstykke med den nydelige tomatmarmeladen jeg er så glad i..

..og så kjøpte jeg meg et lite kakestykke..for DET må man jo ha når man feirer bursdag.

I tillegg hadde jeg en gratis kaffe – og daaa ble det en latte med Irish cream.

Jeg fikk faktisk et par gaver av hhv venninna og nevøen min som ble kjøpt der og da – ting jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe sjøl, men så spanderte de. Pluss at brorsan hadde med en innpakka gave. Den blir ikke åpnet før søndag – og derfor får dere ikke se de andre gavene heller før da. Nå sitter jeg nemlig på øya igjen, fordi jeg takler ikke leiligheta akkurat nå, og tenker at det kan være trivelig å ha noe koselig å se frem til. Det er meininga at guttungen skal ta ferga og komme en tur bortom på selve dagen, og det gleder jeg meg sykt til.

Juppziyeppz, det var kjapt om dagen min så langt. Blir nok bare sløving og serie resten av kvelden tenker jeg.

 

7 kommentarer

Siste innlegg