FEIRING I FRISK LUFT

Hey og hoppsann i kveldinga, folkens..og fortsatt god 17.mai..håper dere har hatt en fin dag i vårt langstrakte land.

Selv starta jeg dagen med å innta en ganske vanlig frokost, mens jeg titta på liv og røre utenfor vinduet mitt. Er så heldig å bo noen få steinkast unna sykehuset, der 17.mai-toget starter hvert år..og fikk reine orkesterplassen til både musikkorps, taler og folke-yret.

Litt seinere, da toget var gått og gatene var blitt tomme, fikk jeg melding fra ei venninne om jeg ville være med ut på “road trip” Er ikke kjørbar selv enda, etter at jeg fikk tatt lårplastikk for 10 dager siden (nei, har ikke lagt ut innlegg om det..), så den meldinga satte jeg pris på =)

Vi ble enige om å kjøre til Elgsnes, et utrulig nydelig sted ca 2,5 mil utenfor selve Harstad..og moillkosa oss i sola i flere timer, med grilling og medbrakt kaffe.

Ble ikke så veldig mange bildene, da..var mer opptatt av å nyte den utrolig flotte dagen, hehe <3

En av de kjekke tingene med stedet, er at det er like ved parkeringsplassen, så jeg slapp å måtte tenke på hvor vidt operasjonssårene mine taklet det eller ikke =)

 

Årets første grillmat =D

 

#17mai #feiring #friskluft #natur #venninnetur #grilling #hav

 

5 kommentarer
    1. Kjekt å kunne følge med litt fra vinduet 🙂 Deilig å kose seg i sånne flotte omgivelser uten å måtte gå langt.. Flotte bilder.. Fin kveld videre til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg