FATTIGMANNS-RISOTTO & PROTEINRIK DESSERT

Siden været har vært BLÆH! i dag også, bestemte jeg meg for å få gjort unna litt ting & tang i heimen. Så etter hårfarginga i formiddag, har det blitt både klesvask og rydding av soverommet (les: klesskapet). Og så har jeg laga meg litt varmt å spise, pluss litt ekstra godt til ettermiddagskaffen.

Dagens middag ble en enkel taco”risotto”, bestående av kyllingkjøttdeig m/tacokrydder, amerikansk grønnsaksblanding og ris.. og ekstra krydret med chilisalt. Yeppz, sånn gjøres det når man ikke har de ingrediensene som opprinnelig skal være..da blir det en fattigmannsrisotto.

Etter litt seriøs avslapning da middagen var fortært, ble jeg fysen på noe godt til ettermiddagskaffen. Nå hadde det seg sånn at jeg stekte vafler borte hos brorsan i går etter at vi var ferdig med bilen, og fikk med meg noen da jeg dro hjem. Så dagens kaffekos ble vaffel med krem laget av vaniljeyoghurt, mosa banan og proteinpulver m/ jordbærsmak..samt hele blåbær. Nydelig!

Det ligger forresten en ny video ute på TikTok, den ser du HER.

 

8 kommentarer

Siste innlegg