FARVEL-PARTY

…NEI, d e IKKJE æ som si farvel atter en gang 😉 Men nå er St.Hans over – og sjøl om sola allerede har pakka sekken og begynt å snike seg av sted på tåspissene, er det nå offisielt at den er på tur å dra sin vei for i år.. Farsken også – men svæært lite man kan gjøre med det, da..

Og med tanke på at jeg og vinteren aldri klarer å komme på godfot med hverandre, er det jo litt merksnodig at jeg frivillig deltar i feiring av nettopp denna dagen da…men feira gjorde jeg i går – sammen med sønnen min, brorsan og sønnen hans – og jeg hadde det absolutt heilt fantastisk.

Vi hadde avtalt å møtes noe over 18.00 på “godplassen” min i fjæra i Toppsundet (dvs guttungen kom seinere) og sida jeg kjeda meg en smule,(what else is new?) kjørte jeg bort dit en god time i forveien for å okkupere parkeringsplasser, plukke litt løv å pynte med, og gjøre i stand bålet vårt til folkan skulle komme..og yeppz..ho Frida er med på lasset som vanlig, hehe 😉

Er vel unødvendig å poengtere, men – BÅLET

..og familien min ❤️

Klargjøring av grill til karan..

..æ for min del gikk for bålmat.. rømmegrøt & spekemat..

Yepperz – farvel-party for sola, med høg kosefaktor og flott utsikt. 😊

5 kommentarer
    1. Ja tiden fyker avgårde….. men koselig uansett å feire St. hans da 🙂 Og med rømmegrøt! Mmmm det er bare lekkert – og BÅL selvfølgelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg