FANT ENDELIG ROA

Hadde liksom ikke heilt ro i baken i dag, jeg..og det er temmelig pyton når man ikke har noe særlig fornuftig å finne på..Men jeg fikk i alle fall laga meg skikkelig middag for en gangs skyld..kokt pølse, potet & surkål. Jeg er jaggu reint imponert over meg sjøl – for normalt sett ville jeg ha endt opp med kun ei tjukkpølse, som jeg ikke engang gidder å varme..🤣

Men god og mett – og etter hvert temmelig middagstrøtt – fikk jeg endelig roa i kroppen, og endte opp på sofa etter..og der har jeg holdt meg sida. Skravla litt med go’venninna på telefon – og ellers krangla med tv’n.. Jeg ser aldri på tv-programmer som sendes på diverse kanaler.. Jeg har den kun for Netflix, Disney+ o.l. Og dagens krangel – som egentlig er den samme hver dag – gikk ut på at nettforbindelsen blir elendig når det samtlige på bygget er kobla til samtidig…og da blir den stående å spinne som en..en..blaaargh!!! anna hvert minutt.. Men i kveld gadd jeg ikke den evige runddansen med å måtte koble tv’n ut og “restarte” den..for det er det eineste som fungerer. Så det som skulle bli en seriekveld-date med Netflix, ble nå musikk på YouTube..for da gjør det ikke så mye at bildet fryser og lyden detter ut til stadighet..

Og nå konsentrerer jeg meg heller om å få lest ferdig Isfolket-serien (for ørtende gang)..og bare kose meg. Yeppz, det er kveld i heimen 😊

Ha en nydeligvakker kveld og ei riktig god natt da, alle dåkker flotte folkan som les detta ❤️

4 kommentarer
    1. Jeg er også netflix og Disney tilhenger og youtube pluss storytel app. Liker å lytte på lydbøker:)
      Fint at du fikk roen i boken:)
      Jeg er en sofa elsker også som i dag når helsa ikke strekker til:)

      1. Ja er utrulig kjekt med Netflix og de andre der 😊 Jeg hører ikke så veldig på lydbøker…har vanskelig for å konsentrere meg når det blir for mye snakking. Men å lese bøker, liker jeg godt😊 Og sofa er kjekk å ha – særlig når formen ikke er på topp..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg