FANDEN OXO!!!

Vel boys and girls..da er jeg ferdig med å plaste begge sidene på camper’n. Men jeg er IKKE fornøyd. For det første, det jeg gjorde forleden dag ser for så vidt greit ut – med unntak av at vinden har tatt tak i presenningen og det ene tauet jeg har knytt den fast med har hekta seg fast i nerkanten bak og flerra opp litt av båndet. Men det kan fikses.

Så i dag. Det slutta faktisk å regne, så happy som en våryr geitekilling kom jeg meg ut og fikk starta jobbinga. Klok av skade beholdt jeg presenningen på sånn som sist, i tilfelle det skulle begynne å regne igjen. Jeg fikk vaska reint og tørka flatene som skulle behandles og begynte å ha på polyesterblandinga og glassfiberremsan… hmmm…trur dåkker det gikk problemfritt, da?? Haha..nånei du!! Trur dåkker faen mæ ikkje at det var blitt et hull i presenningen…ca midt på…så det var kommet masse regn inn på taket. Dessverre så jeg det ikke før det var for seint. Og..boys and girls..hvor trur dere det vannet gjorde av seg, da? Jeppz, når jeg begynte å jobbe og det ble bevegelse i camper’n, sildra det så fint nedover veggen og blanda seg med polyesterblandinga jeg hadde smurt over remsa nede, og gjorde den helt hvit og ekkel..

Fanden oxo!! Det var nu som svarte.. Er det mulig å heile tida bli så plaga med ett eller anna, da? Jeg hadde ingen for hånda til å hjelpe meg akkurat da, så jeg prøvde fortvilt å bruke en haug med dopapir for å tørke opp og stoppe vannet – noe som resulterte i at jeg med mine delvis klissete polyesterhender til slutt så ut som en gedigen lodott på fingrene.

Men siden detta stoffet stivner rimelig raskt, måtte bare vannet til slutt få lov til å vandre sine egne veier, mens jeg fikk opp resten av glassfiberen. Jeg jobba som en gal for å rekke over alt – men av en eller anna grunn ble det litt i minste laget med polyester på denna sida..enda jeg blanda like mye som sist. Forstå det den som kan.

Så nei… jeg er absolutt ikke fornøyd. Men håper at det likevel er blitt tett, og så får jeg heller – når jeg får camper’n tilbake fra avfukting – gå over hele greia med det jeg har igjen i boksen og flikke i hist og her der det trengs.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg