FANCY FROKOST

Heisann igjen alle sammen..da var mandagen godt i gang her. Ikke det at jeg har rukket å gjøre så veldig mye akkurat, men er i alle fall ferdig med første runde på SoMe og har fått i meg litt fancy frokost.

Okey…den er jo ikke SÅ fancy kanskje, men for meg som er vant til å starte dagen med knekkebrød, kaviar og egg er detta fancy i massevis. Jeg fant nemlig den pakken her i 40% da jeg handla mat før helga.

Og gjett om de lukta og smakte like godt som de ser ut til.

Blir nok å leve på dissa i dag for å få de spist opp – så da tenker jeg suppe til middag seinere.

Ellers har jeg bestemt meg for å bevisst gå i tenkeboksen i dag. De siste dagene har jo kun gått til eting, soving, film og mere eting og soving nettopp for å slippe tankene, så nå kjenner jeg at jeg er pokka nødt til å komme ut av vakuumet og tørre å tenke på veien videre.

Ha en riktig fin mandag videre ❤️ Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

 

4 kommentarer
    1. Ikke den mest spennende frokosten her heller, men god var den…. Brød med ovnsbakt leverpostei og sylteagurk 😋 Noen ganger må vi gå i tenkeboksen for å få orden på både gode og litt vanskelig ting som surrer rundt i hode. Håper du får en fin mandag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg