FAEN! FAEN! FAEN!!!!!

Beklager å slenge ei sånn krafsalve rett i fleisen på dere i et mårrainnlegg – men helt ærlig så begynte jeg på detta innlegget i går kveld og overskrifta er en mild variant av hva jeg egentlig følte da.

Nå har jeg hatt tid til å tenke og fått kontroll på tanker og følelser igjen, men lar overskrifta få være en del av innlegget likevel. For altså – det er et faktum – camper’n har nye lekasjer..i flertall.

Etter at jeg hadde tatt helgevasken i går, bestemte jeg meg for at jeg skulle rydde litt i sittebenken min..og det var da jeg fikk en smule bakoversveis. For der viste det seg å være søkke bløtt spesielt på eine sida av benken.

Selvfølgelig måtte jeg sjekke resten av camper’n også, og på veggen under matskapet bokstavelig talt glinsa det av vann.

Og senga?? Hehe.. jeg skulle vært havfrue, for i gulvet som sengebunnen står på, er det visstnok basseng. Jeg la merke til at gulvet bulte opp litt her og der, og gikk ut for å sjekke..og S*t** i H**v*tt* altså – det viser seg at det er kommet så mye vann inn i bunnen av overbygget at det buler nedover på midten. Da detta var bygd var et par cm klaring hele veien, og nå soper det ned i taket på kupeen. Så ha meg unnskyldt, men FAN!!!!!

Jeg er ikke et sekund i tvil om at bygget fikk sitt banesår da vinden tok meg og smalt meg i autovernet for 2 uker siden. Det har garantert ikke tålt den bråstoppen..helt seriøst var jeg redd for at hele bygget skulle bli slått overende da det skjedde. Og sånn som det har regna og blåst etter det, er det nok ikke å vente at det nå flyter både her og der.

Hva jeg gjør nå? Vel, hadde dere spurt i går, hadde jeg sagt at jeg veit ikke. Men jeg hadde ikke vært meg om jeg hadde satt meg ned og gitt opp. Jeg har ingen mulighet what so ever til å fikse og reparere dette, så hjemmet mitt må jeg vinke farvel til i nær framtid. Men jeg har en plan, den må bare finpusses før dere får vite hva det går ut på.

Men i mellomtida skal jeg starte med å dra til søstersen og stille meg på strøm der ei god stund. Jeg har gått over økonomien min og TROR jeg har nok til å kjøre korteste vei tvers over landet. Det avhenger helt av drivstoffprisene. Men siden det enda er ca 1 uke til ny utbetaling, skal jeg nå faktisk gå i knestående enda en gang og spørre om det er noen av dere som kunne tenke å sponse meg med om så en 50-lapp hver, så jeg er sikker på at jeg har drivstoff nok så jeg slipper å skyve bilen inn på gårdsplassen.

Jeg skjønner om dere ikke kan, for det er jaggu trange tider for så utrulig mange nå, men jeg legger uansett med Vippsnummeret mitt. 99389969.

Ha en nydeligvakker dag alle sammen ❤️

Den siste mårra-TikTok’n min finner du HER.

 

4 kommentarer
    1. Nei og nei og nei…. dette er alt for ille 🙁 Det ene overgår det andre med uhell – ting som ikke skal skje….. søren ta altså! Håper du kommer deg til søsters <3 Og at planen din går i boks <3

    2. Ånei, så ille leit. Håper turen går greit, og at du kommer vel fram og får tørket opp. Håper du har en god plan, og kan få et hjem som du slipper å slite så mye med. Sender mange gode klemmer og litt til 😉 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg