ET VELL AV BLOMSTER

Dagens plan var å holde meg hjemme i sløvemodus.. men så ringte hun venninna mi som har en blomsterbutikk og lurte på om jeg ville være med henne på en jobb med å plante høstblomster hos en kunde i ene nabokommunen. Noen av dere husker kanskje at jeg har jobbet litt for henne før? I alle fall, selvfølgelig ville jeg være med og sånn rundt 13.30 plukka hun meg opp og så bar det avgårde.

Det var i alt 8 krukker som skulle fylles med et vell av blomster, og her er de to første (og venninna som noterer hvor mange planter som er brukt)

Deretter ble det de fire her, som jeg personlig syns ble utrulig flotte.

Og til slutt to som dette her. Okey – de ble også flotte, spør du meg.

Deretter måtte hhv venninna og Yours Truly posere litt – den eine mer møkkete enn den andre, hihi. Men gjett om jeg storkosa meg. Jeg er jo veldig glad i blomster..og jeg elsker høsten. Så å få være med på denna jobben var midt i blinken for meg.

Etter vel gjennomført jobb avslutta vi med et godt måltid på ei kro. Ikke hver dag jeg får sjansen til å bli påspandert middag, så det var ekstra trivelig.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og natti-natt etter hvert.

10 kommentarer
    1. Det ble veldig fint 😀 Og fint å få være med på sånt, og ikke minst bli påspandert middag ☺️
      Må plante lyng på gravene snart jeg også. Blir neste uke 🙂
      God lørdag. Klem ❤️

    2. De nederste der ble skikkelig fine!🤩👌🏻
      Så godt å se at du koser deg med slikt arbeid.🤗 Herlig å komme seg en tur ut og deilig middag ble det også.🤗
      Kos deg masse!😀

    3. Så gøy å få være med å plante, og det ble også veldig fint. Det blir vel ikke så lenge til jeg må planlegge litt høststell her hos meg også. Ønsker deg en fin søndag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg