ET SAVN

Jada, da var det jammen ei ny uka igjen. Tenker at jeg starter med å si god mårra alle sammen.. håper at akkurat DIN dag blir bra.

Ellers tenkte jeg å snakke litt om et savn jeg sitter med i dag.

Nå er det sikkert mye rart dere kan se for dere at jeg savner, og joda – jeg har flere ting på “savn-lista” mi jeg. Men det jeg våkna opp til i dag, er savnet etter vagabondlivet og The Vagabond Wagon. Den hjemmesnekra camper’n jeg bodde i i ca 10 måneder.

Som dere kanskje husker så begynte jeg jo å få problemer med hjemmet mitt kort tid etter at jeg flytta ut på veien, og det resulterte i måned etter måned med bekymringer og forsøk etter forsøk på å få hjemmet mitt trygt å bo i. Det er ekstremt sjeldent at jeg angrer på livsvalg jeg tar, men det skal sies at når det kommer til camper’n angrer jeg på at jeg tok den av og demontere den. Jeg angrer på at jeg ikke beit tenna sammen og fortsatte å trygle og be om hjelp til å berge hjemmet mitt. Men jeg var bare rett og slett for sliten mentalt av å hele tida måtte kjempe for å dra i havn spesielt den økonomiske delen – som dere kanskje husker gikk ut på utrulig mye hjelp fra bl.a spleis..kall det gjerne tigging..og det å svelge den stoltheta og ydmyke seg sjøl gang på gang for å overleve ble til slutt for mye. Og som dere ser ville det ha kosta en del penger, tid og arbeid for å få bytta ut alt som var blitt ødelagt. Sånn som dette var det blitt i mye av camper’n.

Men ja, jeg savner vagabondlivet SÅ utrulig mye. Jeg vil så gjerne si at jeg kan gjøre hva som helst for å få meg et nytt hjem på hjul, men sannheta er at det er fint lite jeg kan gjøre. Økonomien er rævva, og sjøl om jeg nå begynner å nærme meg slutten på nedbetalinga av den private gjelda, er det tross alt ikke SÅ mye som blir frigjort at det lar seg gjøre å spare sammen til et nytt hjem med det første. Jeg får støtt og stadig tips om fabrikklagde campere rundt omkring i landet, men samtlige av de som jeg kunne hatt ei mulighet til å skrape sammen nok penger til er enten for store til min bil eller har fukt og råteskader…og da er jeg jo like langt.

Akk ja..

Nå skal jeg ta savnet med meg og gå og lage meg en ny kopp kaffe og tenke litt over hva jeg skal finne på resten av dagen.

Ha en riktig flottersfin mandag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

10 kommentarer
      1. Takk for den tanken 🥰 ALLER helst en ferdig innreda van eller varebil for der er det heilt karosseri og jeg vil unngå lekkasjer. Men mellom camper og bobil er det egentlig uansett, da begge står i fare for å få lekkasjer rund vinduer, takluker o.l ☺️ Bobil vil faktisk skåre høyere fordi der slipper jeg å gå ut av kupeen for å komme inn i bodelen ☺️

    1. Det at du fikk til dette, bo i bilen i ti månedene og alle erfaringene – det tror jeg du kan ha laget noe på…en bok, noe… Håper du kan greie det igjen og jeg kan godt tenke meg at det blir savn etter en slik periode, til tross for alle utfordringene. Klem <3

    2. Når jeg vinner storgevinsten i Eurojackpot skal du få en splitter ny bil(etter eget ønske).Trekning i morgen:)

    3. Skjønner godt at du savner det livet som du likte så godt 🙂 Ja kanskje en bok kunne vært noe rett og slett? Du har jo både tekst og bilder klare her på blogg. Lykke til videre samme hva du finner på 🙂

    4. Skjønner så godt at du savner det – det er jo deg! Hva med en eldre Transporter ellerno som du kan innrede baki? (du og brodern er jo superhsndy) Den er jo tett, og kan ta deg med rundt….🥰🥰

      1. Skulle så gjerne kjøpt noe sånt, men det koster. Og særlig om jeg skal ha en som er Eu-godkjent så jeg slipper å begynne å reparere bilen i tillegg 😊 Men det er lov å drømme 🤩🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg