ET PUST I BAKKEN

God mårra alle dåkker flotte folkan der ute. I dag er jeg på tur til øya og huset etter mora mi. Og tenke seg til, jeg får faktisk selskap på turen. Han snille bålmannen “min” som jeg har nevnt en del ganger før, hadde lyst til å være med bortover og hjelpe meg litt. Jeg er ikke akkurat bortskjemt med sånt, så det setter jeg sykt stor pris på og gleder meg masse-masse.

Men altså, det blir øytur og da er det en del ting & tang som jeg må huske på å ta med. Jeg skriver SELVFØLGELIG huskeliste.. det er bare det at i min vanvittige – kremt – klokskap tenkte jeg i går etter at jeg kom hjem fra guttungen, at “null stress”..det er jo ikke SÅ mye som skal pakkes i bilen, så jeg utsetter det til i mårra (i dag altså). Nå er det bare det at i dag finner jeg ikke lista mi, så nå har jeg måtta improvisert og regner med at halvparten ligger igjen etter meg. Akk ja & ay caramba.. Yours Truly i et nøtteskall, hehe.

Nå er jeg i alle fall ferdig med å samle sammen det jeg TROR er rett, og så gjenstår det bare å få det i bilen. Men først litt frokost og pustepause ute i kozekroken.

Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen ❤️ CU L8R

4 kommentarer

Siste innlegg