ET MAGISK STED?

Som dere kanskje veit nå, så er jeg jo en del på TikTok og roter. Og av og til dukker det opp både nyttige tips & triks..og forslag til steder å dra. Som Ballinastoe Woods i Irland. Og JA..stedet og bildet er ekte.

Bildet er lånt fra nettet. Ukjent opphav.

Unnskyld meg, men er ikke detta et magisk sted så veit ikke jeg altså. Det ser jo ut som det er røska rett ut i fra LOTR eller no’sånt. DIT vil æ flytte, hehe.

Akk ja, det er lov å fantasere.. Ballinastoe Woods ligger som sagt i Irland, mer nøyaktig ved Sraghmore, Oldtown i Wicklow. Det er et stort område med mange turløyper der man kan ta kortere og lengre turer. Både til fots og på sykkel. Turene varierer alt i fra en liten halvtime, til både 3 og 4 timer i lengde. Siden Ballinastoe er et populært sted for terrengsykling, er det viktig å holde seg på hovedstiene og følge litt med om det plutselig kommer en syklist eller 10 susende.

Men sykkel entusiaster til side, jeg kunne virkelig tenkt meg å besøkt den skogen en stille kveld. Danse barfot innover langs stien med utslått hår, flagrende gevanter og ei lykt i hånda.

Bildet er lånt fra nettet. Ukjent opphav.

Yeppz, jeg kan faktisk se de små feene som danser innimellom trærne sammen med meg. Et magisk sted!

Bildet er lånt fra nettet. Ukjent opphav.

Fantasien lenge leve 🤩 Natta nu.

6 kommentarer

Siste innlegg