ET LITE AVBREKK

Vel folkens…sida jeg posta det forrige innlegget mitt i mårres og frem til nå, har jeg faktisk fått gjort en hel masse av det lille som gjenstår å gjøre i leiligheta nå.. inkludert å vært på butikken og kjøpt søppelsekker og henta tomme bananesker. Og daaa tenkte jeg at jeg fortjente et lite avbrekk – og frokost nummer 2..så da røska jeg med meg ting & tang og sitter nå (for de lokalkjente) på en benk på et berg i Kanebogenfjæra og koooser meg i sola.

Harstad Camping på den ene sida..

..og (fra venstre) Holtet og Medkila..

samt Kanebogen på andre sida.

Det er en fantastisk flott plass dette, som jeg har brukt mye opp gjennom årene. Men litt lenger utpå, når det begynner å myldre av folk her…vel – da holder ho Helene seg laaaangt unna, hehe

Nyt livet, folkens…det gjør æ 🤩

12 kommentarer

Siste innlegg