ENKELTE DAGER SKJER ALT

Heisann og god mårra folkens. Yeppz, da er enda en ny dag klar til bruk og deler av den skal i alle fall brues til å prøve å få tak i ei servoreim og nytt oljefilter til bilen. Det er vel lite sannsynlig at det finnes på lager, men må i alle fall få det bestilt.

I går ble det en sånn dag der “alt” skjedde, og jeg skravla jaggu med flere folk enn jeg har gjort på den siste uka til sammens. Kort fortalt starta det med at jeg hilste på to av naboene mine da jeg kjørte ut på mårran. Deretter ringte en gammel venn mens jeg var i kjøringa. Han hadde møtt bilen og måtte høre om det faktisk var meg han hadde møtt. Så jeg stoppa på ei utkjøring bak en anna bil som sto der, og det ble ei koselig skravlestund. Han måtte sette meg på vent ei lita stund, og mens jeg satt der i min egen verden og venta banka det på ruta mi. Gjett om jeg skvatt, haha. Det viste seg at det var sønnen til eine venninna mi som sto parkert i den andre bilen, og det ble ei kort skravlerunde med han før han andre fyren kom tilbake på linja.

Når jeg var ferdig med kjøreturen dro jeg en liten tur innom brorsan, og der var nevøen min også – trenger jeg å si at det ble koselig skravvel ut av det? Og når jeg akkurat hadde kommet meg hjem igjen, ringte han kompisen min som jeg bl.a har vært på “Norgesturné sammen med..og som jeg feira 17 mai lagme.

Og så – rosinen i pølsa – i går ettermiddag var jeg og jobba et par timer sammen med ho venninna mi som er mora til han fyren som banka på ruta mi tidligere på dagen. Jeg har skrevet en del om henne før, både i forbindelse med koselige turer og jobb. Hun driver da ei blomstersjappe her i byen, og i går skulle jeg hjelpe henne å plante litt for kunder.

På første plassen fikk jeg i oppgave å starte med bedet..

..mens hun planta i et par krukker.

På den andre plassen fikk jeg lov til å designe bedet.. altså bestemme hvordan det skulle se ut. DET var gøy, det..og tøtta ble fornøyd.

Så ja, i går skjedde “alt”.. Jeg til og med hadde go’venninna mi på tråden i noen minutter før jeg kjørte hjem og parkerte skrotten for natta.

Ha en riktig flottersfin onsdag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

 

5 kommentarer
    1. For en herlig dag du hadde i går 🙂 mange gode samtaler og jobbe med planter ute sammen med venninne 🙂 Herlig! Dagen sin det 🙂
      God ny dag til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg