ENKELT MEN GODT

Jeg hadde egentlig tenkt å lage meg skikkelig middag i dag, med enten ris eller pasta. Men så hadde det seg sånn at sist jeg var på butikken kjøpte jeg meg en stor boks med cottage cheese, fordi jeg har gått og hatt lyst på det i flere dager nå. Og daaaa klarte jeg ikke å dy meg, så i stedet for varm mat til middag, ble det cottage cheese med skinke, agurk & paprika…og litt chilli salt.

Enkelt men sykt godt…om man liker cottage cheese, da. Jeg har full forståelse for at folk ikke liker det, for tidligere takla jeg ikke hele greia..fytti grisen, altså. Men så er jeg nå engang laga sånn at selv om jeg i utgangspunktet ikke liker noe, stopper det meg ikke fra å teste det ut med jevne mellomrom. For plutselig en dag kan måten jeg opplever akkurat den smaken på ha endra seg. Det gjorde det bl.a for sopp og tomat som jeg ikke tålte smaken av frem til for kanskje 20 år siden, men som jeg nå godt kan spise selv om det ikke er det beste jeg får. Og for ca 4-5 år siden oppdaga jeg plutselig, etter en zillion forsøk at hey, cottage cheese er jo dritgodt!

Ellers har jeg bare brukt ettermiddagen til å sløve og glo på Grey’s Anatomi. Og det trur jeg faktisk jeg skal fortsette med. Er temmelig trøtt i trynet, for jeg sov ekstremt dårlig i natt – men planlegger å stå han av i alle fall et par, tre timer til.

Ha en riktig fin kveld videre alle sammen ❤️ og natti-natt etter hvert.

8 kommentarer

Siste innlegg