ENKEL SØNDAGSKOS

I dag følte jeg behovet for litt ekstra å tygge på til kaffen..og siden det egentlig var lunsjtid, fant jeg ut at jeg rett og slett skulle ta å kombinere lunsj & kaffekos.. og endte opp med et par potetlumper med smør og hvitost.. både mettene og godt.

Ellers er det ikke mye som skjer her i heimen i dag. Hadde et par bukser jeg skulle legge opp for faren til guttungen, sia kjærringa hans ikke er så veldig glad i sånt arbeid..men det var jo sykt kjapt gjort da..

Og nå sitter jeg her og kjemper med øyelokka. Ble ikke mye søvn i natt heller, men det begynner å bli så vanlig at jeg gidder snart ikke nevne det.
Så jeg har rett og slett tatt en sjefsavgjørelse og akter å holde meg sammenkrølla i sofa resten av dagen.. se om jeg finner en film eller no´sånt å glo på – og ellers bare ta livet med ro.. og litt seinere har jeg planlagt bortimot verdens enkleste søndagsmiddag.. pølse & mos 😉

Fortsatt god søndag folkens.

8 kommentarer

Siste innlegg