ENKEL PØLSERISOTTO

Jada, det ble middag på Yours Truly i dag også. Da jeg var ferdig med å rane kjøleskapet etter det forrige innlegget mitt, satt jeg igjen med en god del rester. Ei tjukkpølse, litt ferdigkokt ris, 1/2 boks hermetiske gulrøtter & erter, samt litt tomatpuré. Så da kappa jeg pølsa i biter og fresa den i en kjele, og tilsatte resten av ingrediensene fra røvertoktet.. og vips så ble det en helt enkel pølserisotto ut av det.

Veldig enkelt og veldig godt.. og veldig kjekt å få brukt opp restene.

Da sier jeg bare takk & go’natt og sov godt etter hvert ❤️

4 kommentarer
    1. Det så godt ut! God natt til deg også og sov godt og lenge 🙂 Leste innleggene fra deg tidligere i dag også. Fint du har fått gjort mye inne og også fått tatt deg en fin tur ut til sjøen og tenkt bål og kost deg – Det så skikkelig koselig ut 🙂

      1. Ja det var veldig godt 😊 Så koselig at du har fått med deg de innleggene også. Jeg leser det meste jeg også, men er nok ikke like flink til å legge igjen kommentarer jeg da 🙈
        Ha en nydeligvakker torsdag ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg