ENGLER I MENNESKEHAM

Nå begynner det sakte men sikkert å nærme seg slutten på denna dagen også. Etter den lange mårran jeg hadde i dag, ble det jo til at jeg kom meg ned på trening og fikk rast av meg litt av den rastløsheita som red meg.

Og etter det? Vel, da opplevde jeg noe som var jævlig irriterende – men som endte med jeg ble sittende her med en svær klump i halsen.. For æ har engla i menneskeham rundt mæ ❤️

For tenk..etter det siste innlegget mitt, der jeg fortalte om det gavekortet mitt som ble avvist – kom det inn ikke bare ett..men TO varsler om at noen hadde vipsa meg litt.. Jeg blei rett og slett sjokkert..begynte nesten å tute..for det var så langt i fra det jeg hadde hatt i tankene da jeg skreiv innlegget.. Jeg ville jo bare få ut litt frustrasjon, hehe..

Men altså..disse to englene i menneskeham…som jeg faktisk aldri har møtt i virkeligheten engang..forbarmet seg over meg, og gjorde hele tilværelsen min ekstra lys og trivelig..

❤️ Tusen takk, begge to ❤️

“Til en proteinbar eller ti” , skreiv ho eine… “Kjøp deg noe godt i mårra” , skreiv ho andre

Så i mårra skal jeg ut å kjøpe proteiner, ja..og….vel, jeg veit noe godt som jeg har hatt lyst på lenge.. men hva DET er, får du se når jeg har kjøpt det.. Så stikk innom en tur i mårra også, da..så får du vite hva det er 😉

15 kommentarer

Siste innlegg