JÆVLIG IRRITERENDE, FAKTISK..

I dag, etter at jeg hadde vært å fått litt utløp for rastløsheita nede på treningssenteret – dro jeg en liten tur på butikken for jeg trengte noen småting.

Jeg fikk noen slike gavekort til jul, og kom på at jeg skulle ha vél 50 kroner igjen på det ene..

Nå var det ikke mye jeg trengte…ei eske egg.. og så hadde jeg sabla lyst på en pakke riskaker og en proteinbar..bare siden jeg hadde de ekstra kronene på gavekortet. Og sånn sånn jeg shopper, burde de tingene kommet på 68 kroner..så da konkluderte jeg med at ca 15 kroner ut av “egen lomme” er veldig greit.

HAH!!! Selvfølgelig har prisene økt på disse tingene også..så det ble 75 kroner.. Ok.. 7 kroner mer, på så få ting, er for jævlig!! Men jeg hadde ikke lyst til å legge fra meg noe..særlig ikke den proteinbarren – sjøl hvor unødvendig den var.

Så ok..vi står for de ekstra kronene da, tenkte jeg.. Men så, skjønner du.. Da jeg kom i kassa, nekta kortterminalen demmes å godta gavekortet..og hun dama i kassa fikk ikke fiksa det..så jeg endte opp med å måtte betale hele greia med bankkortet.

Jævlig irriterende, faktisk!! 75 kroner høres kanskje ikke mye ut – men det er det for meg.. Jeg ble dessverre småstressa, så før jeg rakk å tenke meg om, bippa jeg kortet mitt..hvis ikke, hadde jeg definitivt gått ut med kun eggene.

 

14 kommentarer

Siste innlegg