ENDELIG HJEMME

Du vide verden for en dag..har jo nevnt det i de to tidligere innleggene mine i dag, at jeg måtte ut av leiligheta tidlig i mårres for å få flytta bilen grunnet snørydding. Det var en enorm jobb de gjorde, for absolutt alt av snø som var kommet de siste ukene, ble fjerna. Det er ikke snørydding med i leia av parkeringsplass her – men husvertene har rydda vekk her én gang tidligere i vinter. Og nå er det lov å håpe at det ikke kommer 2 meter til i løpet av kort tid..

I alle fall – til syvende og sist, etter å ha vært ute av leiligheta i over 8 timer, fikk jeg endelig komme hjem..

…og rakk akkurat å få laga middag til guttungen kom for å sjekke laptop´en som gikk fløyten for ørtende gang her for et par uker siden..

Tandori Chicken m/ ris & nanbrød var nydelig fredagsmat.

Og etterpå ble det litt sløving på kar´n foran tv..

..med litt ekstra helgekos etter maten.

Han ble ikke så veldig lenge, for han hadde kommet rett fra trening – og ville hjem å dusje.. noe jeg skjønner veeeldig godt.

Og her sitter nå jeg da, med ny-reparert laptop (så lenge det varer, siden nettverkskortet synger på siste verset) og skal bruke litt av kvelden nå til å kose meg med blogglesing – deretter trur jeg det blir tidlig kveld på denna førkja..

Ha en flottersfin kveld videre, allemann alle 😊

Her er de andre innleggene mine i dag:

Freddan…igjen.
Fuglekvitter
Mens man venter

10 kommentarer

Siste innlegg