ENDELIG

Yesss.. ENDELIG er æ hjemme ❤️

Dessverre hadde jeg ikke ork til å legge ut et innlegg her i går kveld, sånn som jeg hadde tenkt. Det ble en lang dag, med nærmere 8 timers kjøring fra jeg ble henta hos søstersen, til vi var fremme på verkstedet på Istad utenfor Voss. Ikke tok jeg noen bilder heller, unntatt et av bilen til han gutten som var så snill å frakta meg fra øst til vest.

Ellers ble det kun en video som jeg posta på Instagram, og en happy-tok etter at jeg hadde fått henta hjemmet mitt og var i kjøringa. Den ligger som vanlig nederst i innlegget her.

Da jeg endelig fikk parkert for kvelden, var jeg temmelig sliten i spesielt øynene – så derfor gadd jeg bare rett og slett ikke å blogge.

Jeg laga meg kveldsmat av litt nyinnkjøpt bacon & egg

og så fant jeg frem litt lørdagsgodt som lå i bilen fra etter siste gang jeg var i Sverige. Den Pepsi Max’en med mango er bare sykt god, da 🤩

Og nå er jeg vært oppe i en time alt, og har bl.a fått kokt med egg som jeg skal kose meg med til frokost etterpå. Men førs skal jeg nyte kaffen i frisk luft rett utenfor stuedøra mi 😉

Ha en flottersfin søndag, folkens – og den siste TikTok’n finner du HER

Og han gutten som henta meg, laga en tok om turen…den ser du HER

13 kommentarer

Siste innlegg