ENDA EN NY VRI

Nå har jeg jo blogga i en del år – faktisk i over 10 tilsammen medregna gammelbloggen..og jeg har enda til gode å finne en spesiell måte å blogge på som fungerer bedre enn en annen. Men å slutte helt har jo vist seg umulig, hehe. Så nå tenker jeg at jeg skal teste ut enda en ny vri – nemlig å “bombardere” dere med det jeg velger å kalle øyeblikksblogging i tillegg til å fortelle om større hendelser som skjer i løpet av dagen. Det vil med andre ord si at jeg (skal i alle fall prøve) å gi flere, mindre oppdateringer ut over dagen, i stedet for å samle alt i kun ett eller to. Mulig dere kommer til å bli drittlei, men hey – da er det jo bare å scrolle forbi 😉

Så altså..i dag tar jeg frokosten på benken som står rett utenfor heimen min..og testa ut et par selfier til ære for dere (kremt)

Yeppz, sudokuen er min faste følgesvenn

Men først var det mårrarutinene..og en genial ting med det stedet jeg står på nå, er at to solide steinkast unna er det en svær rasteplass med masse bord & benker..og utedo..

..og der er rasteplassen.

Hvorfor jeg ikke campa der? Vel, jeg er nok temmelig introvert til tider, og foretrekker ofte å få være alene 😉

Ha en nydeligvakker lørdag ❤️ og nix, har ikke rukket en ny TikTok enda

4 kommentarer
    1. Digger små korte oppdateringer jeg 🙂 Både å skrive dem, og å lese dem 😀 Jeg er blitt mer introvert med årene, eller jeg trodde før jeg var ekstrovert, men har muligens bare presset meg mer til å være det i yngre år. Nå liker jeg meg bedre med EN person, vekk fra ukjente 😀 Men DA koser jeg meg, med EN! God morgen og ha en fin dag 🙂

      1. Så bra,da..da passer nok dette testprosjektet bra for deg 😉 Hmm..trur nok det har vært litt sånn for meg også.. sjøl om jeg av og til storkoser meg sammen med flere samtidig.. men ikke FOR mange, huttetu 🙈☺️ Takker, og en fortsatt fin dag til deg også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg