ENDA EN NY DAG

God mårra, god tirsdag, god nest siste dag i november og god ett eller anna valgfritt. Da var det jaggu enda en ny dag – og forhåpentligvis får jeg gjort noe fornuftig til gangs før den er over igjen. Akkurat nå er jeg ferdig med frokosten og skal snart gjøre meg ferdig med dagens sudoku-brett, i godt selskap av en nisse, en bamse og en snømann.

Personlig er jeg nok størst fan av snømannen. Snømenn og pepperkakemenn/kjerringer er favorittene mine til jul, sjøl om jeg er sabla sjarmert av nisser også.

Ellers har dagen vært god til nå. Sov godt i natt og var våken temmelig nøyaktig halv7. Planen i dag er å være med go’venninna mi ut og gjøre noen ærend når hun er ferdig på jobb klokka 11, og så skal jeg gjøre mitt ytterste for å få malt hjemmet mitt innvendig i ettermiddag. Trur nemlig at butyl’en er ferdig tørka nå. Sto tørketid på 2mm/24h, så jo – krysser fingre & tær og håper det beste da det i ettermiddag er 2 døgn siden jeg “butylerte”.

Da får dere ha en flottersfin dag da alle sammen ❤️ og så ligger det en ny TikTok HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg