ENCANTO & BOLLEKOS

Det har vært skikkelig vått og hustrig ute i hele dag – og siden jeg har litt problemer med bilen, fant jeg ut at jeg skulle holde meg innendørs og bare kose meg i heimen. Derfor har jeg tøfla rundt i pysjen i hele dag..strikka litt..lest litt..løst sudoku.. Det eneste fornuftige jeg har fått meg til å gjøre, er å ta ned den siste adventsstjerna og henge opp vinduslyset igjen, hehe..

Nå er jeg så heldig å ha en bruker på guttungen sitt Disney+ abonnement..så i ettermiddag ble det Encanto på skjermen..

..og siden dagen var bestemt til å bli brukt til kos, ble det nystekte boller til ettermiddagskaffen 😉

 

 

6 kommentarer
    1. Å, den filmen så vi i går også.
      Olav lot den være på spansk, så fikk jeg trent spansken litt igjen også ☺ Veldig koselig film 🥰
      De bollene ser veldig gode ut 😀

      1. Åh så morsomt – og smart – å kjøre den på et annet språk.. Det må jeg teste ut en gang, jeg som er så fascinert av tysk 😊😊 Og jada, filmen var koselig, den – og bollene gode 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg