EN VELDIG LANG DAG

Da er det søndag igjen, og jeg har sittet i solgløttet ute på trappa til huset etter mora mi og venta på at brorsan skulle stå opp.

Vi kjørte jo bortover hit med tingene mine i går, og har sovet over til i natt fordi han har et ærend å utrette på naboøya i dag. Og nå har han våkna og vi sitter på verandaen og bælmer mårrakaffe sammen.

Turen hit gikk helt smertefritt, og jeg kjørte faktisk hengeren sjøl, med godt stappa bil som vanlig.

Eneste gangen jeg måtte overlate rattet til brorsan var når vi kom til huset her, for det er en 90° knekk på veien for å rygge seg opp.

Etter at vi hadde tømt både bil og henger, tok vi oss en sabla lang kjøretur både til naboøya og rundt her på øya, og avslutta med en trivelig filmkveld. The Fantastic 4, popcorn og brus, hehe.

I dag skal vi da etter hvert returnere til byen, men nå skal jeg bruke ei stund på å klare å holde auan åpen. Det ble en veldig lang dag i går, og jeg var såpass sliten ved sengetid at jeg ikke fikk sove før etter 3 i natt…og var oppe igjen 5.30…så KAFFEEEE sier bare jeg.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

6 kommentarer
    1. Godt du har en så snill brorsan i nærheten som stiller opp og hjelper deg! Godt å ty til kaffe når man har fått altfor lite søvn. Lag deg en fin søndag 🙂

    2. Skulle tro at man bare sovnet med en gang når man er sliten, men dessverre er det ikke sånn. Håper du går en god natt søvn denne natta 😊 Har du kommet i orden i huset? Ønsker deg en fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg