EN TOUCH av ELEGANSE

God formiddag i snykovet folkens – for yepp, her sner det IGJEN!! Jada-jada, det er den derre hællsikkes tinesnyen, men ååååhhhh så lei jeg er det hvite nå.

Men – bare å fokusere tankene over på noe annet.
I dag er det søndag og den siste måneden har jeg innført en ny søndagsrutine, nemlig å få litt mer eleganse inn i livet mitt.

Jeg går jo som regel og tøfler rundt i enten pysj eller turklær.. eller til nød ei dongeribukse, så inspirert av vår alles kjære Frodith og hennes kjolefredager – bare se på den flotte kjolen hun har på seg i det innlegget HER, har jeg nå de siste ukene begynt å satse på å prøve å kle meg i kjole eller skjørt på søndagene, samt bruke en “fisefin” kopp.

I tillegg er søndager blitt rundstykkedag – eller eventuelt andre ting som matmuffins, og alt dette for å prøve å få noen positive input og få et avbrekk fra en temmelig monoton hverdag ellers i uka.

Denne ukens kjole (og kopp) har jeg lånt hos venninnna mi..er den ikke fin?

..vel..æ sa en TOUCH av eleganse. Ikke mye elegant med de derre svære lestene da, hehe..men litt svinn må man jo regne med.

Nå har vi akkurat avslutta en lang og deilig frokost her, med hjemmebakte rundstykker og brød, samt masse godt pålegg – som heimsydd kjøttrull. Jeg har bestemt meg for å bli til i mårra tidlig, både for å tilbringe litt ekstra tid sammen med venninna, men også for at jeg ønsker ikke å komme til øya langt ut på dagen, og derfor tenker at jeg sløver i dag og så kjører jeg heller tidlig i mårra. Og det er kanskje like greit at jeg holder meg i ro en dag til, så kanskje snykovet gir seg litt. Satt jo som vanlig ute med mårrakaffen – og før jeg visste ordet av det var jeg halvveis nedsnydd.. tenker at hadde jeg ikke gått inn, kunne jeg vel endt opp med å se ut som søstera til den avskyelige snømannen, hehe.

I går hadde jeg en aldeles fantastisk dag.. men nå syns jeg detta innlegget er langt nok, så gårdagen kommer det mer om seinere i dag.

Ha en riktig flottersfin og elegant?? søndag da alle sammen ❤️ CU L8R

 

6 kommentarer
    1. Så herlig du har innført kjolesøndag 😀Det gir en ekstra piff å pynte seg litt, gjør noe med humøret 🙂 Den kjolen kledde du godt. Og lester/ullsokker er bare kult til, om man kanskje ikke blir fisefin 😂Takk for linking og kos kommentar 🥰

    2. Koselig blogginnlegg. Artig å høre om den nye søndagsrutinen din. Burde kanskje starte noe lignende her i stua også…hm. Takk for inspirasjon og riktig god søndag🙋🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg