EN SNODIG TING

Heysann i kveldinga..i dag har jeg – i ærlighetas navn- ikke gjort noe annet enn å sløve hjemme. Har knapt nok vært innafor døra hos brorsan og hilst på. Jeg har heller ikke vært aktiv på bloggen, og den skal få stå “urørt” resten av kvelden også. Nå er jeg nemlig bare innom en lynsnar tur for å fortelle om noe jeg syns er veldig snodig. Husker dere at jeg for noen få dager siden sa at jeg er begynt å reagere med å få halsbrann av mandarin-safta? Vel, i dag oppdagar jeg det snodige. Det er hovedsakelig når jeg spiser ibuprofen, som Ibux – eller som denna svenske varianten, Ipren.

Jeg spiser jo veldig mye av disse smertestillende tablettene for tannverken, både sammen med og uten paracet, og jeg må innrømme at jeg skjønner ikke at det er mulig at akkurat den safta gir meg halsbrann i kombinasjon med ibuprofen. Men nå har jeg testa det ut siden jeg skreiv om det sist, og svelger jeg tablettene med noe annet går det bra. Yeppz…snodig!

Ha en flottersfin kveld videre folkens ❤️ nå er det snart kveld og mørkt her.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg