EN SMULE SVERR..

Hey & hoppsann folkens. Gjett hva? Da er jeg ENDELIG på veien igjen, og akter å ta meg en skikkelig helgetur til å begynne med. Har litt planer om hvor, men da jeg av erfaring veit at jeg ofte ender opp helt andre steder enn dit jeg planla, tenker jeg at jeg tar det som det kommer.

Nå er jeg en god bit unna Harstad, men hadde et lite stopp i Sørvik for å fylle opp kanna med avgiftsfri diesel. Det vil si, surrehuet Helene slår til igjen, for den 5-literskanna  kanna jeg kjøpte viste seg å være ei 10-literskanne. Takk fanden for at jeg syns jeg fylte og fylte sist. Da stoppa jeg å fylle på 6 liter fordi jeg var redd for at det skulle sprute over – men innser at da hadde jeg jo enda 4 liter å gå på, hehe  🙈

Men nå er alt fylt opp der det kan fylles opp, og så legger jeg ved et lite stemningsbilde fra her jeg står akkurat nå.

Ha en flottersfin dag videre ❤️ og så ligger det en ny TikTok ute HER

CU L8R… VROOOM!!

 

4 kommentarer

Siste innlegg